Reklamace

Obecné informace

Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat.

Poškození vzniklé přepravou zásilky

  • Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodejce emailem (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu.

Závada při prvním použití výrobku

Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).

Reklamace v záruční době

  • Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.
  • Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců.
  • Kupující musí koupi zboží prokázat (např. nákupním dokladem).
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
  • Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě (emailem), kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
  • Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží a informovat kupujícího o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky.
  • V případě, že je reklamace uznána jako oprávěná, hradí prodávající náklady na dopravu zboží k reklamaci.

Postup při reklamaci

  • Kupující vyplní a vytiskne reklamační formulář, který následně přibalí k reklamovanému zboží. Formulář najdete zde.
  • Kupující osobně či přepravní službou dopraví reklamované zboží včetně prokázání o jeho koupi a případně výše uvedeným Reklamačním formulářem na níže uvedenou adresu

    Kupující má možnost kontaktovat reklamační oddělení, které zajistí dopravu zboží k reklamaci na náklady prodávajícího.

    LOGICOM s.r.o. - sportbaby.cz
    Reklamační oddělení
    Nad Vinným potokem 1149/2, 101 00 Praha

    Provozní doba reklamačního oddělení: po-pá 9-17 | so 10-12

    Neděláme opravy na počkání. Děkujeme za pochopení.

    Tel.: +420 776 888 529
    Email: info@sportbaby.cz

  • Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
    Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
  • O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu bude zákazník informován na emailové adrese uvedené v Reklamačním formuláři.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení